dagens ,

Nu har min snälla anna hjälpt mig med min blogg.
De tackar jag för,
idag for jag till stan vid 2sen gick jag med Matilda och Sandra sen efter ett tag gick jag till Anna vi gjorde inte så mycke
hon hjälpte mig med bloggen ,
Sen nu är jag hos Maria och Peter dom flesta ser film , Men jag tyckte inte den var så bra så jag och Albin gick och satt oss här i ställe :)
snart är de ju Julafton också hoppas de blir en bra Jul i år de hoppas jag verkligen men de tror jag att de kommer bli
jag har ingen aning om vad jag kommer få de får väl bli en surprise .....

vad önskar ni er i julklappp ??? :D
KOMENTERA GÄRNA!


Kommentarer
Postat av: =)

snygggg :]

2008-12-23 @ 22:29:13
Postat av: anna

VARSEEEEE :D

2008-12-23 @ 23:47:56
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0