gott nytt år ,

tjenamors :)
Nu var de ett tag sen jag skrev har bara inte orkat skriv nått dom senaste dagarna men i allafall idag
var jag först på vb med Michelle. De var skit kul kl 3 kom mamma och hämtade oss sen for jag och klippte mig man ser inte så jätte mke skilnad men ,sen for jag hem och åt sen skjusade mamma mig ill michelle vi tog lite kort med hennes nya systemkamera sen gjorde vi inte mke mer men nu blir de nu att sova är lite trött . Man måste ju orka med för i morgon äre nästan ett nytt år
GOTT NYTT ÅR ALLA ! :)

hiihih du är busi! <3

Kommentarer
Postat av: joseeefffffiiiiiiiiiiinnnnnL

Gott nytt år på dej Juli<3:*

2009-01-03 @ 00:06:22
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0