match,

hej idag har jag spelat match först kl 10 det gick vell sådär det blev 2-2 mot ibs 
sen var jag med Matilda vi såg lite mer matcher efter våran sen
så for jag hem och slappa lite sen for jag till matilda sen gick vi till sandra och vi såg harrypotter där sen gick vi ut
och gick, vi hade tänkt gå till mackarna men det blev inte av för de var så långt och kallt och då gick vi in till Ssandras
pappa i ställe och prata och sånt ,
just nu gör jag inte så mke har snart tänkt sova  men jag vet inte hur de blir
 
Pusss

du är bäst jag älskar dig gumman <3
du är en som ställer upp i alla lägen och de är jag glad för ,

Kommentarer
Postat av: anna

du är bäst älskling,

alltid vi två(L)

2008-12-20 @ 23:56:59
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0